هنگامی‌که میزان اهمیت ویبره در بسیاری از صنایع را توضیح می‌دهیم، بهت و تعجب از بین رفته، افراد به موضوع علاقه‌مند می‌شوند و تمایل‌ دارند درباره آن بیشتر بدانند. لازم‌است نکته‌هایی در مورد ویبراتور صنعتی بدانید، چرا که ممکن‌است یکی از جالب‌ترین زمینه‌ها برای کار باشد، برای شروع نگاهی به این فهرست کوتاه
که در ادامه این مطلب بیان شده است، بیندازید:

موتور ویبره ها متنوع هستند

ویبراتورهای صنعتی را می‌توان در کنار سطل‌های زباله، قیف‌ها، سیلوها، قایق‌ها، در غربال‌گری و انتقال تجهیزات فشرده‌سازی، مشاهده‌کرد. حتماً در بزرگراه‌ها از کنار کامیون بزرگ زباله‌بر عبور کرده‌اید، احتمالاً یک موتور ویبره در زیر بدنه آن کامیون مخفی شده است. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که گذرگاه‌های راه‌آهن بخشی .
.از رفت‌وآمد روزانه شماست، کمی وقت بگذارید و به واگن‌های موجود در آن قطارها، عمدتاً آنهایی که دارای ته شیب‌دار هستند، یعنی قسمتی که محتویات از آنها خالی می‌شود

اگر یک چنگک مستطیل شکل می‌بینید که در کنار ماشین آویزان‌است، مطمئن باشید که موتور ویبره در تخلیه مواد محتویات، به آن واگن ریلی کمک می‌کند. شک نکنید که ویبراتور همه‌جا وجود دارد!

در بخش تجهیزات و دستگاه‌های این زمینه، به طور مثال میزهای ویبراتور تولید شده به صورت سفارشی، لوسیون‌ها و سایر مواد آرایشی را در ظروف محصولات خود قرار می‌دهند. شاید قابل تصور نباشد که یک تولیدکننده عمده لوزام آرایشی و بهداشتی به ویبراتور و موتور ویبره در کارخانه تولیدی خود نیاز داشته‌باشد. از
کاربردهای جالب دیگر موتور ویبره، در موزه‌های علوم طبیعی و برای شبیه‌سازی زمین‌لرزه در نمایشگاه‌های خود است! از استفاده‌های جالب ویبراتورها در تجهیزات طراحی‌شده برای پخش‌کردن رویه خامه‌ایی به‌صورت یکسان برروی کیک‌شکلاتی، جداسازی شیرین‌بیان و اندازه‌گیری بذر گندم در سینی‌های رشد آنها است!


استفاده از ویبراتورها سبب بهبود ایمنی می‌شود

افرادی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، توافق دارند که افزایش آگاهی در مورد اهیمت موتور ویبره به عنوان کمکی در اقدامات احتیاطی ایمنی مناسب در این زمینه، یک اولویت اصلی‌است. به‌عنوان مثال در صنعت خوراک و غلات، اگر استفاده صحیح از ویبره بدنه در  دیواره‌های سیلو وجود داشته‌باشد ،  حوادث غرقابی غلات می‌تواند به طور تصاعدی کاهش‌ یابد. استفاده از ویبره بدنه روی سیلوها از انسداد خروجی سیلو جلوگیری کرده و کارگران را از ورود به سیلو باز می‌دارد. همچنین استفاده از ویبراتور صنعتی، نیاز به استفاده از پُتک‌های سنگین قدیمی، برای جدا کردن مواد مانده درون مخازن ذخیره‌سازی را از بین می‌برد. استفاده از پتک نه ‌تنها به دیواره تجهیزات آسیب می‌رساند، بلکه به شانه، کمر و دیگر اعضاء بدن شخصی که ضربات را وارد می‌کند نیز آسیب می‌زند. با استفاده درست از ویبراتورها، تجهیزات و کارکنان خود را حفظ نموده و از سرمایه خود محافظت کنید.

موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود

آیا می‌دانید استفاده از موتور ویبره بر روی مخازن نگهداری مانند کیسه فله می‌تواند هزینه بسته‌بندی را تا ۲۵٪ کاهش ‌دهد؟ همچنین استفاده از ویبراتور صنعتی مناسب در طول یک فرایند می‌تواند موجب پیشگیری از توقف تولید غیرضروری و درعوض پس انداز پول شود.

 

ویبره ها جهانی هستند

کاربرد موتور ویبرره را می‌توان در تاسیسات پردازش محصول در سراسر جهان یافت. این دستگاه پرکاربرد در بسیاری از کشورها تولید و ساخته می‌شود. کیفیت و قیمت‌های متنوعی از این تجهیز در دسترس است. ما در سام تجهیز برندهای مختلفی از موتور ویبره و ویبره بدنه‌ها را به صنایع عرضه می‌کنیم. ویبره بدنه و میکرو ویبره های ساخت ترکیه، ایتالیا، ایران و چین بیشترین فروش را دارند.

ویبراتورها پویا هستند

دنیای موتور ویبره همیشه در حال تغییر و به‌طور مداوم درحال بهبود بخشیدن به محصولات است تا متناسب و سازگار با نیازهای سفارشی صنایعی باشند که در آن به‌کار می‌روند. به عنوان مثال، اولین ویبراتور قابل‌حمل در دهه ۶٠ آغاز به کار کرد که در آن یک ویبراتور پیستونی۱/۲_۱ اینچی متصل به یک دستگیره بود تا در کارخانه تولید بتن پیش‌ساخته، استفاده ‌شود. امروزه ویبراتورهای قابل ‌حمل یا پرتابل متناسب با سیستم‌های اتصال بادکشی (Suction Cup Mount) در بازار موجود هستند و معمولاً با هوا کار می‌کنند.

این دستگاه‌ها معمولاً با ویبراتورهای پیستون هوا کار کرده و متناسب هستند، اما برای کاربردهایی که نیاز به حذف بارهای کم حجم‌تری از قیف‌ها (هاپر) و مخازن دارند، استفاده از گزینه‌های دیگری مثل توربین و فنر نیز ممکن است. این واحدها نیروی کمتری را ارائه می‌دهند و با سیستم اتصال مکش کوچکتر که به راحتی روی دیواره های سطل یا هاپرهای کوچکتر قرار می گیرند، مناسب هستند.

 


معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

اطلاعات تماس مهندسی چرخش صنعت سپنتا

آدرس : دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-منطقه 6-فاطمی - تقاطع ولیعصر - کوچه غزالی - پلاک شش - واحد هشت- کدپستي 1415894799

موبایل : 09122196989

تلفن : 021-88499544, 021-88911191, 021-88942018

فکس : 021-88893400

وب سایت : www.asse.ir


جستجو

 

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

موبایل : 09122196989

تلفن : 021-88499544, 021-88911191, 021-88942018

فکس : 021-88893400

تلفکس : -

وب سایت : www.asse.ir